Monday, August 17, 2009

gold medal 12months BF journey




alhamdulillah,
tercapai jugak my 2nd target utk fully bf sara as sara turn to 1yr today..
syukran jaziran..atas pemberian nikmat dr Allah ni..
hope i can continue this journey till another 6month..why 6month je?
o....sya tanak bercita2 terlalu tinggi..selagi ada rezeki, selagi terdaya, selagi Allah beri nikmat tu, sya terima.. selebihnya sya beserah kepada ketentuanNya..
if diizinkanNya barulah boley diextend kan cita2 tu ke 2thn...
ape pulak plan aku after 2yrs?
maybe...akan plan for preggy next baby pulak kot..hm, depends jugakla...

ni gambo cek mek kecik ni ngah 'ngetek'..huhu

utk adik2 sara nk teruskan ke bf nie? hm...well, tengokla keadaan masa tu..jika Allah murahkan rezeki/nikmat tu..alhamdulillah adik2 sara pn boley merasa air susu aku..
bunyi mcm frust je kan? hm..ntahla..dlm hati ni, adala jugak sedikit 'terasa' hati'..tapi xbyk pn..sikit je..biarla aku simpan dlm hati..ku bawak mati..huhu..
so, ni aku adiahkan kt aku sendiri 'award'..mandangkan xde sape nk kasik award kt aku kan..huhuhu..so ngan tak malunye, aku tepek je la award tu sendiri kt sini sebagai kenang-kenangan aku dan anak aku nanti...

nah,ambik gold medal utk 12months..haha..

13 comments:

mamanoa on August 17, 2009 at 1:03 PM said...

hmm..kalu u da setahun dapat gold medal..i ni yg baru 5months BF + 1/2 PUMPING ni kira medal aper jer ekk...ker dapat saguhati jer..ahaks..lamer lagi ranjau perjalanan ku sebagai BF mom...

irvanqiesy on August 17, 2009 at 1:07 PM said...

tahniah ye...sy pon baru genap 1yr bfeed.

mummyshasya on August 17, 2009 at 1:27 PM said...

tahniah..teruskan lg usaha murni tu..jgn putus asa..

UmiHariZahin on August 17, 2009 at 1:28 PM said...

jelesnya.... nak jugak....

::Umi Sufira:: on August 17, 2009 at 2:04 PM said...

Congratulationss!!!I'm happy for you!:)

Mama Qaseh on August 17, 2009 at 2:30 PM said...

terasa hati cane lak tu..x elok mkn hati lin..lama2 leh makan diri..sebagai member yg jdkan ko advisor aku dr pregnant lu..aku bangga ko dpt bf exclusively sara..

Farah on August 17, 2009 at 2:43 PM said...

tahniah!! saya pon sama mula2 dulu plan fully BF untuk 6 bln dulu sbb kite takde pengalaman takut susu surut..tp alhamdulillah ni dah 8 bln ade lagi dan cukup hehe..harap2 lin dpt fully BF qaisara sampai 2 thn.

lia on August 17, 2009 at 2:49 PM said...

tahniah.... da 12 bulan...

knp mcm sedey jer ayat2 chenta kat post nih?

btw email lia boleh marlia171@gmail.com
ym n gtalk kena block ar

Momma Mia on August 17, 2009 at 4:37 PM said...

huhu... lin, kite serupa. Happy 1 year bf!!! pergh golg medal yer. best la... tak kisah la award dr sape pun

AshAnas on August 17, 2009 at 9:28 PM said...

mama-qaisara dh amik award shira ke belum? amik tau... dh lama dh... http://ashrafshaakira.blogspot.com/2009/07/award-pertama-dari-ashanas.html

congrats dh sampai setahun itu... moga sampai 2thn...

ibu_arifa on August 18, 2009 at 12:50 AM said...

tahniah mama qaisara..dah sampai 1 tahun pun mem BF sara..nanti saya ikut jejak mama qaisara ni jgak..insyaallah.

tahniah..tahniah..tahniah

Ros on August 18, 2009 at 1:30 PM said...

Tahniah....semoga dpt teruskan sampai 2 thn...

Norzah Endut on December 5, 2009 at 10:21 AM said...

wah.. bestnyer dh 1yr.. sy nih bru thegeh2 nk capai 6bln on 13th dec nih... tp susu dh mcm makin kurang... mcm dh tak sbr nk ajar faris solid food...tahniah..

kredit utk mama sara...

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 

m.y ~ b.r.e.a.s.t.f.e.e.d.i.n.g ~ j.o.u.r.n.a.l Copyright © 2008 Black Brown Art Template designed by Ipiet's Blogger Template